پخش زنده مسابقات تیم فوتبال راهیان از شبکه زاگرس
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ، ورزشی راهیان کرمانشاه " رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و کریمی مدیرعامل باشگاه راهیان در نشستی به توافق برای پخش بازی های تنها نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور از شبکه استانی زاگرس دست یافتند .

بر اساس این گزارش مدیرکل صدا و سیما و مدیرعامل باشگاه در راستای کمک به ورزش استان به ویژه فوتبال و احترام به نظر علاقه مندان این رشته و هواداران راهیان کرمانشاه پس از بحث و گفت و گو به توافق برای پخش مستقیم مسابقات این تیم از شبکه زاگرس دست پیدا کردند .

در این نشست که معاونین صدا و سیما ی استان نیز حضور داشتند ، سلمان کریمی مدیرعامل باشگاه با تاکید بر نقش مهم صدا و سیما در تمامی بخش های جامعه ، افزود : قطعاً حضور صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در کنار راهیان می تواند ما را برای رسیدن به هدف خود که همانا صعود به لیگ برتر است همراهی کند .

وی در ادامه اظهار کرد : متاسفانه در فصل گذشته بنا به دلایلی کدورت هایی پیش آمد که موجب شد تنها 2 بازی آخر راهیان از شبکه زاگرس پخش شود که این امر تاثیرات خوبی در ورزش استان به ویژه فوتبال نداشت ، چرا که راهیان دارای علاقه مندان پر شماری است که به صورت مستمر پیگیر اتفاقات این باشگاه هستند ، اما خوشبختانه در فصل جدید با همکاری جناب آقای رحیمی مدیرکل محترم صدا و سیمای کرمانشاه باز هم علاقه مندان می توانند راهیان را در قاب شبکه زاگرس ببینند .

رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز در ادامه این نشست گفت : صدا و سیما به عنوان رسانه ملی وظیفه خود می داند در عرصه های مختلف نقش خود را ایفا کند و با توجه به مقبولیتی که ورزش به ویژه فوتبال در سطح جامعه دارد ، انشاء الله در فصل جدید شبکه زاگرس به صورت ویژه به راهیان کرمانشاه خواهد پرداخت .

وی با اشاره به این مطلب که در گذشته فوتبال را به صورت جدی دنبال می کرده ام و شخصاً علاقه خاصی به این رشته دارم ، گفت : قول می دهم که در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور ، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در تمامی بخش ها از حوزه خبر گرفته تا دیگر بخش های صدا و سیما و نهایتاً پخش زنده بازی های در کنار راهیان کرمانشاه باشد و از هیچ تلاشی برای موفقیت این تیم و انشاء الله صعود آن به لیگ برتر دریغ نخواهد کرد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com